Zarzuty promowania nienawiści nie zaszkodzą biznesowi Facebooka. „Dla reklamodawców …



Poinformował go, że najbardziej kontrowersyjne treści, jakie wyprodukowali wydawcy, stały się wirusowe na platformie, tworząc zachętę do produkowania ich w …

Zobacz cały artykuł
źródło: https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/promowanie-nienawisci-facebook-dla-reklamodawcow-licza-sie-zasiegi-i-konwersja&ct=ga&cd=CAIyGWZjYjdkM2U2ZGVmYjgyMWQ6cGw6cGw6UEw&usg=AFQjCNHr-QRIQ7L3Dygofg4Onk8Sx62lKQ


Zachęcamy do komentowania artykułu. Formularz komentarzy jest poniżej.

(Odwiedzono 1 razy, 1 wizyt dzisiaj)