Polityka komentarzy

1. Aby dyskusje rozwijały się tutaj właściwie, musimy pamiętać o krytykowaniu poglądów, a nie ludzi.

2. Jeśli nie masz nic miłego do powiedzenia na temat innego użytkownika, nie mów tego.

3. Traktuj innych tak, jak chcesz być traktowany.

4. Jeśli nie masz pewności, czy Twój komentarz nadaje się do rozmowy, zastanów się, co chcesz powiedzieć i spróbuj ponownie później.

5. Pomóż ułatwić życie moderatorom, poświęcając chwilę, aby upewnić się, że to, co zamierzasz opublikować, jest we właściwym miejscu. To znaczy:

– nie publikuj komentarzy poza tematem.

– nie przesyłaj wielokrotnie tego samego.

6. Moderatorzy są na czele walki ze spamem, pośredniczenia w sporach i egzekwowania wytycznych społeczności, podobnie jak Ty.

7. Jeśli zauważysz problem, skontaktuj się z moderatorami, jeśli to możliwe, lub oznacz ewentualne komentarze do sprawdzenia.

8. Jeśli uważasz, że ktoś naruszył podstawowe zasady, zgłoś to do Disqus, zaznaczając profil użytkownika.

9. Dyskusja lub komentarz, który zawiera tylko link do Twojego bloga, produktu lub artykułu w innej witrynie, prawie zawsze zostanie usunięty.

10. Komentarze zawierające wulgaryzmy są automatycznie przechowywane do sprawdzenia przez moderatora przed opublikowaniem. W zależności od kontekstu komentarz może zostać usunięty. Wulgaryzmy używane do obrażania zawsze będą usuwane.

11. Seksistowskie, rasistowskie, mizoginistyczne, homofobiczne i inne obraźliwe komentarze dotyczące grup ludzi są po prostu niedozwolone.

12. Komentarze lub dyskusje napisane celowo w celu sprowokowania również zostaną usunięte.

13. Kopiowanie. Jeśli ty nie napisałeś komentarza lub nie podałeś prawidłowo cytowanego artykułu, nie publikuj go.

Politykę komentarzy dla użytkowników Disqus przeczytasz na tej stronie (en).

(Odwiedzono 6 razy, 1 wizyt dzisiaj)