Miasto zapłaciło youtuberce 12 tys. za promocję kranówki. “Kontrowersyjne wydatki”


„W Warszawie influencer za łyk kranówki może dostać 12,3 tys. zł. Tak przynajmniej wynika z rejestru umów na promocję miasta na kanale YT Po …

Zobacz cały artykuł
źródło: https://www.google.com/url?rct=j&sa=t&url=http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,25073892,miasto-zaplacilo-youtuberce-12-tys-za-promocje-kranowki-kontrowersyjne.html&ct=ga&cd=CAIyGWZjYjdkM2U2ZGVmYjgyMWQ6cGw6cGw6UEw&usg=AFQjCNF5s0eM7_-jeEawg3cKJAMTWQrAdw


Zachęcamy do komentowania artykułu. Formularz komentarzy jest poniżej.

(Odwiedzono 2 razy, 1 wizyt dzisiaj)